Etterlysning: datafreak!

 
 
Litt sånn som dette føles det å være helt ny i en fullstendig ukjent bloggverden. Det er mange koder som skal knekkes, og jeg er ikke av den mest tålmodige varianten, så her rives det i hår og bannes høyt for tiden. Gode venninner og andre reddende engler stikker til meg et tips og svarer på nybegynnerspørsmål- men er det virkelig slik at man må lære seg så utrolig masse datateknisk for å skrive i en blogg?
 
Jeg etterlyser med dette en eller annen datakyndig og dugnadsinteressert som ønsker å få navnet sitt for alltid på min blogg, ha navnet skrevet i sten hos meg og for alltid være en reddende engel. Jeg liker ikke datatekniske ting, jeg liker ikke å ikke vite hvordan jeg navigerer, hvordan man løser de tingene som dukker opp i denne bloggverden- og for å være helt ærlig så vil jeg gjerne slippe og lære med det og :-) Glem dugnad forresten, jeg spanderer middag på byen!



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Appeller, minner og om å gjøre en forskjell

Jeg savner deg Mormor

Forskjell mellom Høyre og Ap- deler Dag Mossige sin kronikk om viktige forskjeller!